Comunicarea cu oamenii dificili. Ediţia a III-a

Comunicarea cu oamenii dificili. Ediţia a III-a
Cod produs: carti
Puncte de loialitate: 0
Disponibilitate: În stoc
Preț: 28,00Lei
TVA inclus
Cant.:  cumpără
   - SAU -   

"Cum să ne purtăm cu clienţii răuvoitori, şefii  autoritari şi colegii nesuferiţi
Comunicarea cu oamenii dificili prezintă tehnici validate prin care să cooperăm mai bine cu colegii  de muncă, în condiţii de stres şi nervozitate reduse şi încredere şi entuziasm  crescute.
  Sunt nervoşi, mânioşi, nerăbdători, impertinenţi, insensibili sau prea  sensibili, sunt oameni cu care ne e greu să comunicăm. Comportamentul lor este  supărător, comunicarea cu ei ne oboseşte. Ne sunt şefi sau subordonaţi, dar şi  prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli şi n-avem şanse să-i schimbăm. Care-i  soluţia?
  Roberta Cava ne propune  să privim interacţiunea ca pe o stradă cu două sensuri. Să comunici eficient înseamnă să ai grijă ce  vorbeşti. De obicei, suntem tentaţi să reacţionăm la fel, fie că avem de-a face cu  oameni nervoşi, mânioşi sau impertinenţi, fără să ne dăm seama că, procedând  aşa, ajungem să fim controlaţi de situaţia creată, şi nu s-o controlăm noi pe  ea. În comunicare avem o regulă de bază: nu există oameni  dificili, există numai oameni cu care trebuie să învăţăm cum să ne purtăm.  Autoarea acestei cărţi ne ajută să identificăm tipurile de persoane dificile,  ne propune modalităţi de soluţionare a conflictelor şi ne arată cum să ne adaptăm stării  de spirit a persoanelor din jur. Iar în final vom şti să ne rezolvăm conflictele cu aşa-zişii „oameni-problemă“.
  Tehnicile  prezentate de autoare, parafrazarea, feedbackul, ascultarea,  vorbirea, comunicarea nonverbală, ne vor  ajuta să ne îmbunătăţim aptitudinile de interacţiune cu ceilalţi, iar  identificarea diverselor tipuri de comportamente dificile ne va ajuta să  folosim aceste tehnici în mod oportun, astfel încât să fim feriţi de neplăceri  şi să ne bucurăm de linişte în fiecare zi în relaţiile noastre.
 
„Roberta expune pe îndelete diferite metode prin care să facem faţă  situaţiilor problematice.“
  Geraldine Tan Senior manager la Infocomm Development Authority, Singapore
„Nu mi-a plăcut niciodată să discut afaceri la telefon cu clienţii  dificili. Însă Roberta mi-a dat încredere să aplic sfaturile ei când trec prin asemenea  situaţii.“
  Nazlin Bte Mohd Hilal  SingTel Communications
„O carte bună pentru oricine! Nu doar pentru afacerişti, ci, efectiv,  pentru oricine care lucrează cu oameni.“  T. Christopher Linsen  Michigan,  SUA
 
Roberta Cava lucrează în domeniul resurselor umane încă din  1974. Deţine companii de training în SUA, Canada şi Australia şi ţine seminare  cu tematici diferite peste tot în lume. Cel mai popular dintre acestea are la  bază chiar cartea Comunicarea cu oamenii  dificili şi a însumat peste 70 000 de participanţi. Iar cartea a fost  tradusă în 16 limbi şi este un bestseller internaţional încă din 1990. Roberta  Cava a semnat, ca autoare, 20 de titluri."

  • ISBN: 978-606-588-293-5

Scrie un comentariu

Numele dumneavoastră:


Comentariul dumneavoastră: Notă: codul HTML nu este interpretat!

Evaluare: Rău            Bun

Introduceți codul din căsuța alăturată:



Toate drepturile rezervate.
AgoraMag © 2018
powered by Binbox

X