Branding
Puncte de loialitate: 0
Disponibilitate: În stoc
TVA inclus
În ziua de azi, un brand bine ales poate face diferenţa între o companie de succes şi una mediocră. O nouă carte din colecția „Şcoala de Business Donald Trump“ arată cum se construiește bunul cel mai de preț al unei companii - brandul
Modul în care brandingul face diferența între mediocritate și succes este un adevăr cunoscut de foarte mulţi, dar luat în calcul şi studiat de foarte puţini, brandingul fiind considerat, comparativ cu marketingul, o zonă nouă şi nu foarte bine explorată.
Cu toate acestea, oamenii de afaceri şi antreprenorii cu experienţă şi cunoştinţe relevante cu privire la piaţa economică şi felul în care aceasta funcţionează, oamenii ca Donald Trump, ştiu să acorde atenţia şi importanţa cuvenite acestui element vital în dezvoltarea unei afaceri solide. Cartea „Branding. Cum se construieste bunul cel mai de preț al unei companii“ este prefațată de Donald Trump.
Scrie un comentariu
Numele dumneavoastră:Comentariul dumneavoastră: Notă: codul HTML nu este interpretat!
Evaluare: Rău Bun
Introduceți codul din căsuța alăturată: