Cum sa vinzi un elefant albastru
Puncte de loialitate: 0
Disponibilitate: În stoc
TVA inclus
Dacă înainte apariția unor produse pe piata nu avea nicio legătură cu consumatorii, acum aceștia sunt vedetele procesului de creație. Despre cercetarea structurată, care scoate la iveală dorinţele şi nevoile consumatorilor, este vorba în cartea „Cum să vinzi un elefant albastru“, de Howard Moskowitz şi Alex Gofman.
În trecut, crearea noilor produse şi lansarea acestora pe piaţă erau activităţi care nu implicau foarte mult viitorii consumatori sau, dacă îi implicau, era vorba doar de teste superficiale, de genul focus-grupurilor. Prin urmare, apariţia unor produse care nu prezentau nicio atractivitate pentru consumatori şi a căror existenţă pe rafturile magazinelor era efemeră era o normalitate.
Odată cu trecerea timpului, lucrurile s-au schimbat, au evoluat, apărând noi şi noi metode de cercetare, menite să optimizeze procesul creativ şi să dea naştere unor produse cât mai bine ţintite.
Scrie un comentariu
Numele dumneavoastră:Comentariul dumneavoastră: Notă: codul HTML nu este interpretat!
Evaluare: Rău Bun
Introduceți codul din căsuța alăturată: