Ascensiunea intr-o organizatie
Puncte de loialitate: 0
Disponibilitate: În stoc
TVA inclus
Deși a fost scrisă cu peste patruzeci de ani în urmă, „Ascensiunea într-o organizație“ rămâne în continuare o carte de mare actualitate, așa cum reiese și din cele mai bune recenzii făcute de-a lungul timpului. Robert Townsend, autorul cărții, este renumit pentru faptul că a revoluționat mentalitatea predominantă în lumea afacerilor corporatiste. În 1962, a devenit CEO al companiei Avis, falimentară pe vremea aceea, și a transformat-o într-o afacere cu adevărat profitabilă, făcând-o să rivalizeze cu cea mai mare companie din branșă. În această carte, inspirată din experiența dobândită la Avis, Robert Townsend propune un model de conducere bazat pe umanizarea afacerilor - motiv pentru care, atunci când vorbește despre angajați, autorul folosește cu preponderență termenul „oameni“.
Scrie un comentariu
Numele dumneavoastră:Comentariul dumneavoastră: Notă: codul HTML nu este interpretat!
Evaluare: Rău Bun
Introduceți codul din căsuța alăturată: