Ideile nu costa
Puncte de loialitate: 0
Disponibilitate: În stoc
TVA inclus
O companie care afirmă că ia în serios ideile noi e o firmă care trebuie să ţină seama de gândirea angajaţilor. Reciproc, dacă văd că sunt luaţi în considerare, şi aceştia vor ţine cont de problemele firmei. De ce e important ca angajaţilor să le pese de ceea ce nu merge la locul lor de muncă? Pentru că, de cele mai multe ori, tocmai ei pot găsi cel mai uşor soluţiile.
Cartea de față prezintă un model de program corporatist, structurat pe etape – de la inspirarea până la implementarea ideilor. Metodele autorului descriu felul în care se poate crea un mediu de lucru care să stimuleze generarea de idei noi, să faciliteze drumul acestora spre nivelurile ierarhice superioare şi să concretizeze aplicarea lor în munca de zi cu zi.
Scrie un comentariu
Numele dumneavoastră:Comentariul dumneavoastră: Notă: codul HTML nu este interpretat!
Evaluare: Rău Bun
Introduceți codul din căsuța alăturată: